FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
Witam wszystkich jestem świeżo upieczonym nabywcą BMW E36 cupe 1,8is 94r E\Lpg.
I mam bardzo irytujący problem a mianowicie mam problem z odpalaniem mojej Buni.
odpala bardzo ładnie ale zaraz po odpaleniu strasznie falują obroty od1500 spadają poniżej 500 i gaśnie .
Muszę zawsze po kombinować trochę z pedałem gazu i po chwili jest dobrze .
Dzieje się tak na benzynie i na gazie ,byłem na diagnostyce komputerowej i nic nie wykazało był tylko jeden zapamiętany błąd coś z ,,czujnikiem sutkowym ''instalacja gazowa jest w porządku .
Raz przed odpalaniem odłączyłem silniczek krokowy i było bez zmian dzieje się tak na ciepłym i zimnym silniku.
Czy ktoś wie coś na ten temat ,proszę o pomoc lub jakieś porady.
Offline
Gość
placek napisał:
Raz przed odpalaniem odłączyłem silniczek krokowy i było bez zmian
Czyli wydaje mi się,że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie,bo różnica powinna być,wykręć go wymyj benzyną ekstrakcyjną, lub preparatem do czyszczenia gaźników, i przepustnic, i sprawdź czy będzie jakaś różnica.
Ostatnio edytowany przez neptun (2012-08-10 16:28:34)
♚♚
a ja stawiał bym na przepływkę
Offline
Gość
Ja jak miałem przepływkę uwaloną to mi nie gasł, falowały obroty ale tak 800-1200 rpm,a po odłączeniu chodził równo.
★★★
witam. ja proponuje sprawdzic ci czujnik tem podajocy sygnal do sterownika.dane odnosnie opornosci znajdziesz w necie,na oem.jezeli to jest ok to sprawdz dolot za przeplywomierzem.ewentualnie moze byc tez tps.a jesli masz taki blod na komp to jest to bardzo mozliwe
Offline