FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
★★
Slyszalem ze w bawarkach mozna planowac glowice tylko 2 razy, przynajmniej jesli chodzi o silniki m20, stad bierze sie moje pytanie jakie sa skutki planowania glowicy wiecej niz 2 razy? Jesli ktos ma jakas wiedze na ten temat to bardzo by mi to pomoglo w naprawie mojej bawarki. :)
Offline
Gość
Skutki są takie,że w końcu zawory spotkają się z tłokami. Na resztę możesz odpowiedzieć sobie sam
★★
chodzi mi bardziej czy moze to byc przyczyna pekniecia glowicy lub wypychania plynu chlodniczego bo tak sie wlasnie u mnie dzieje od ostatniego spustoszenia w glowicy, wszystko bylo ok do czasu gdy sie wisco zepsulo i na autostradzie pekla uszczelka pod glowica i juz 3 razy byla robiona ale za kazdym razem to samo, wypycha plyn... :l auto stoi w niemczech 1000 km od konina wiec nie wiem czy je przywozic i wymieniac silnik czy to cos z glowica i zrobic na miejscu...
Offline
Gość
nie masz pewnosci czy jak zrobisz to na miejscu to dojedzesz bez problemów ponieważ silnik pewnie jest przegrzany
i mozesz zrobic 300 km i znowu wywali płyn... jedynym wyjsciem w Twojej sytuacji jest wymiana silnika według mnie.
★★
objawow przegrzania silnika nie widac, predzej jak robilem krzywki tez tak sie dzialo ale zalozylem ori uszczelke i bylo ok, samochod przejechal 1200 km po autostradzie bez problemu i gdy sie wisco zepsulo pekla uszczelka, kupilem 2 ori uszczelki ale ciagle wypycha plyn, i zastanawiam sie czy to nie wina glowicy, wiem ze predzej byla 2 razy planowana i przeszla pekniecie rozrzadu i jego skutki...
Offline
Gość
Jak byla już planowana to zobacz czy widać jeszcze ogranicznik na glowicy. Bo można splanować raz albo kilka razy jeżeli ktoś tylko ją delikatnie liźnie
★★
do rzeki moze nie ale e36 juz zaklepana, pojotrze prawdopodobnie po nia jade :) http://home.mobile.de/home/showDetails. … Type=false
Offline
Gość
o tak touringa jeszcze nie mamy :)
Ostatnio edytowany przez bazyle36 (2011-06-08 09:11:44)
Gość
Ładna bunia,ładna